Lördag 27

Yoo, jag ska göra ett seriöst försök att blogga.. hur det kommer gå återstår att se :). idag har ingenting hänt om jag ska vara ärlig...åh det ska man ju, tog en redigt skön sovmorgon. gick upp gjorde mig i ordning mycket låååångsamt, var väl färdig runt 1 nån gång. kl 2 skulle vi till mormor på "middag". mycket trevligt! :) Ringde johanna och umgicks lite med henne mysmys (a). sedan bestämde jag mej för att göra en blogg, vet inte vad det kom ifrån men så blev det iaf ((: det komiska är att jag egentligen inte har något att skriva om, men skiver ändå. så det blir ju allt annat än en spännande och lärorik text om man säger så. men nu har jag ju iaf skrivit några rader om verkligen ingenting, vilket får bli början på min blogg-karriär. haha, eller inte. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0