Söndag 28

Godmorgon!
Jag är myk metveten om att ingen läser detta förutom ida (en gång), hahha, men jag har bestämt mej för att skriva ändå :). Jag menar, jag blir ju underhållen för en liten stund när man sitter och skriver. fast det känns kanske lite roligare om någon mer läste iaf? (a) jaja, min karriär som bloggare har ju precis börjat! hihi, btw så måste jag aktivera mej nu, ska till mammas farbror på middag (som för övrigt är kock) vilket uppskattas till 100%, fniss (a) föresten så får ni/du ursäkta att det inte är så chill design på min blogg... men det kommer när jumbohjärnan tar sig tid att förstå denna fina lilla hemsida. pusspåden!

Kommentarer
Postat av: edman

Haha, det är typ ingen som läser min blogg heller!

Men för dig verkar det ju gå bra, nu är det ju iallafall två st som läser! ;)

2008-12-29 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0