26 augusti.

Hej allihopa!
Jag känner mig dålig på att hålla bloggen uppdaterad, men det är inte lätt när man inte har något att skriva om. Känns lite onödigt att skriva om min dag varje dag, lite för ointressant för resten av världen. Men jag har ju inte berättat något om att börja på gymnasiet i och för sig? Det är helt sjukt bra! Långt över förväntningarna, jag måste erkänna att vi har väldigt roligt i skolan. Första veckan längtade jag till och med till nästa dag bara för att träffa alla. Men så kommer det väl vara nu i början av ettan, men det lär gå över. Någon gång måste man ju bli skoltrött. Just nu har jag inget mer att säga tror jag, förutom att det är tråkigt att nästa match för ÖIS är i Stockholm... får vänta två veckor till match igen. Men man kan ju inte få allt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0