Efterlängtat derby

Idag. Årets höjdpunkt. Vad inbillade man sig? Rödblå seger? precis! Jag förstår inte problemet? Visst ska det vara så att det laget som spelar bäst och är bäst helt enkelt också ska vinna? Så har jag alltid fattat det i alla fall, men det var tydligen fel. Fotboll är inte längre frågan om skickligaste spel och finaste mål. Utan allt verkar hänga på åt vilket håll domaren gör sina jävla tabbar/skandaler. Det komiska i det hela är att det alltid är det laget som anses vara det sämsta av dom två som spelar som får ta all skit. Så är det alltid. Jag har egentligen inget att säga men jag hoppas att den mannen som förstörde denna veckan vet om det. Och inser hur hatad han är. Antagligen vet han det vid det här laget, på grund av alla fina ramsor vi har sjungt till han. Ni kanske vill höra? Bara att läsa? pussss :*

" Han har sålt sig som en hora, ja han har sålt sig som en hooooora!"      " Ut med packet....ut med packet"  osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0