1887

Hej!
Nu sitter jag i skolan och vill bara uppmana er att dra er och köpa årskort nu! För nu kan man köpa även om man inte hade förra året, så det så. Ni kan ju alltid chatta med Mackan på gp.se kl 14.15 idag också, hade jag gärna gjort om jag inte hade ellära slutprov. På måndag förresten är ÖIS i nordstan med, ännu ett tillfälle att köpa årskortet innan jul med dom fina priserna. Vad jag egentligen vill säga är att Örgryte är fint, och årskorten med!

Årets spelare är ju som tidigare känt Björn Anklev. Men nu har han även fått  71,9% av ÖISarnas röster. Man kunde gå in på ois.se och rösta och vara med och tävla om finfina grejer, jag röstade såklart på Björn men vann inget dock. Men det är han värd, våran älskade och trogna Björn!

I medgång och i motgång!




Kommentarer
Postat av: Kristina Malm

Jag tänker inte köpa årskort den där dumma dagen i nordstan. Men jag har ju lovat att följa med dig, så det gör jag :D

2009-12-17 @ 12:56:55
URL: http://kristinamalm.blogg.se/
Postat av: svar Kristina Malm:

HIHIHIHIIIIHIH. det ska du, och det är jag glad för (a):D

2009-12-17 @ 12:58:19
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0