ÖIS i Nordstan m.m

Tjaaaaaaa!
Idag var ÖIS i Nordstan, eller nej det var dom inte alls. Idag var Intersport och Balders Hage i Nordstan och hade utförsäljning. Det var väl kul eller nåt. Men Björn Anklev var där i alla fall, så nu är ÖIS-abstinensen inte riktigt lika allvarlig. Måste bara berätta: BJÖRN ÄR SNYGG!

Just nu har jag ett helvete med att plocka ner alla löpsedlar och tidningsurklipp från GP, Aftonbladet, GT, Expressen och Metro från hela året som har med ÖIS att göra från mina väggar. Det är inte jättelätt när dom inte får gå sönder, men men. Jag hade helst inte velat plocka ner dom överhuvudtaget men mäklaren anser att det inte är så charmigt med ett ÖIS-rum på visningar m.m. Varför fattar jag absolut inte. Pusspåer!

Lagom nice bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0