Onsdag 11

Hallå!
Igår var jag och Johanna på bio, i taket lyser stjärnorna, jättebra tycker jag :). Innan var vi runt i lite olika affärer och så. Sedan gick vi till Mc Donalds och köpte mat och skyndade oss till bion, där kön till popcorn och dricka var huuuuuur seg som helst :O. Men vi hann iaf, tur x). Så vi satt inne på bion och åt våran mat och popcorn (a). Super mysig dag må jag säga :D. Jag köpte en sjal (H&M) och örhängen (Cubus).

Idag har jag faktiskt fått gjort matte, även fast det var väldigt lite så är jag stolt ändå! Sedan i kväll blir det nog fotbollen på tv:n. Kommer inte ihåg vilka det var, men Sverige iaf *heja, heja* :D.
Har också kollat på indranet btw, blir nog inte nåt problem att komma in på GTG med tanke på att det inte var alls många som hade sökt så det fanns typ 30 platser över eller nåt. Det är ju positivt för mig iaf. Tror det var allt för idag , pusspåden! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0