Skola...

Herregud, dagarna går så hejdundrans fort! Fem dagar sedan jag blogga sist xD, haha. Det är verkligen jättigt mycket i skolan nu, det är något i alla ämnen liksom. Man undrar var man ska få tiden ifrån? Fast det spelar ju inte lärarna någon roll bara man prioriterar deras ämne först. Haha, det säger alla! Men jag prioriterar som jag vill... brukar bli tyska/engelska och sånt sist, först just nu är nog teknik och matte. (och ändå sitter jag här med tyska böckerna framför mej). jaja, får väl plugga vidare, puuuss :*

"Stockholm 02, maj med vackert väder. Jag märker inte längre vad som görs. Jag stör mig på ett ljud som inte hörs. Den här stan är klädd i kejsarens nya kläder....(8)" <333

Kommentarer
Postat av: hanna ;D

sv: hihi , tack ! :D

jag läser din blogg ofta faktiskt ÄD

hahah

2009-02-22 @ 19:57:14
URL: http://hannasavhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0