Fredag 16

lalallala...(8) "keep smiling, keep shining....that's what friends are for" den låten säger jag bara, den har fastnat, enda sedan imorse har alla gått och sjungt den. nu får jag liksom inte ut den ur huvudet :o , life is hard.
chilledill dag btw, började fem över halv 10 och sluta typ 2 :)) fast vi hade ju faktiskt dom värsta ämnerna...

efter skolan gick vi hem till Jossan. vi skulle färga mitt hår, eller tona, hihihii, men det gick väl sådär måste jag erkänna. färgen räckte inte så det slutade med att jag har just nu lite oranga slingor i håret :o sjuuukt vacker må jag säga, inte.
jag har fortfarande inte tatt mig tid att försöka designa en snygg blogg.. det är komplicerat värre! men en vacker dag när solen skiner så... ^^ (a) allt för idag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0