Lördag 17

Nu kamrater! nu är det dåligt med folk som kommenterar tycker jag :O. ni kan ju iaf skriva en punkt eller nåt så jag vet att ni lever, hihiii(a). Idag var vi på öppet hus på Polhem och GTG. Polhem verkade sådär om jag ska vara ärlig. Den verkade lite "skolig". Liksom lite lik högstadiet med schema och så. Om det blir Polhem så är det samhäll ekonomi som gäller, men det finns ju även på Donner. Donner lockar lite mer faktiskt :)). Sedan har vi ju GTG. Jag har ju aldrig påstått att jag är speciellt teknisk, vilket jag heller inte är... Men det är ju något med GTG som gör att det är där jag vill gå. Har bara inte riktigt kommit på vad än. Men men... det blir öppet hus på GTG i Torslanda på onsdag också iaf, sedan ska jag nog prata med någon tjej som går där också eftersom det inte är så många tjejer där precis. Fast jag vet inte när och hur, det är ingen som råkar känna/veta någon annan som ska gå GTG? (a)

Nu har ni i alla fall fått veta allt och alla tankar om mitt gymnasieval, hoppas det var underhållande. För det var det för mig i alla fall (:. Kommentera gärna vad ni ska gå, jag är ju så insatt nu så det är kul och veta vad alla andra planerar göra med sitt liv (a) huhu... :*

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Det låter ju kanonkula åsa! ;D

Okej , om du inte redan han glömt av vad jag skall välja, så skall jag faktiskt välja Estet ;) huhu

musik vettu :D

Puss på dej! <3



2009-01-17 @ 22:57:20
URL: http://hannasavhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0