Torsdag 1

Guten morgen!
2009... känns grymt skönt måste jag säga! nu är det liksom bara en termin i nian kvar, sen bara 3 år på gymnasiet...nej, inte skola nu! supermys nyårsafton också. jag var med lisa, hanna och sandra sjukt värt, verkligen :).
men tanken på inventering idag är ju inte så värst lockande.. men men , laget tjänar ju på det så (:. fast jag hade bra gärna stannat hemma (a). åt frukost för kanske 1 timma sen, åh nu ska vi snart äta lunch innan inventeringen, me like! jag är ju inte sådär megahungrig precis...
kommer kanske bilder från igår, får se . ha de :*

Kommentarer
Postat av: hanna :)

verkligen kul att du kunde komma! (: hihihi

<3

2009-01-03 @ 23:58:23
URL: http://hannasavhed.blogg.se/
Postat av: lisa (:

weeey nu har jag läst alla dina blogginlägg, du börjar bli en hejjare på detta :D

ska försöka att fortsätta läsa, och kommentera (:

ha de sålänge, :*

2009-01-05 @ 19:51:47
Postat av: svar: lisa (:

hihi, guuuut :). men jag har en liten svacka... har inte skrivit på massa dagar :O (a)

2009-01-07 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0