Torsdag 15

Schaaaa. nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade... men nu är jag här igen :)) Det är verkligen supersvårt att designa bloggen, det är hur komplicerat som helst juuu. sjuukt mycket siffror och bokstäver :O (a). men men, det kanske kommer med tiden who knows :)
Idag är det första träningen, wiiie. kommer ju inte ha världens bästa kondition men... det är väl till för att byggas upp, right? det får vi jobba på! förresten så har ju jag och lisa ett nyårslöfte ÄD, springa springa springa... hihiii, men det ska vi inte fejla med! Idag i skolan fick vi förresten reda på att vi också ska ha nationella prov i no... baaaaad news! innan hade dom sagt att vi inte skulle det men nu ska vi tydligen det endå. men nu måste jag pysa och göra mig i ordning, puuss och kram skumbanan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0