GreenDay

Hej!
Nu sitter jag på landet och har internet, tro det eller ej! hihih, men i alla  fall ska inte sitta här längre men måste ladda upp en bild på min och Lisas återkommande kärlek, Green Day (L)



"Do you know what's worth fighting for When it's not worth dying for? Does it take you breath away And you feel yourself suffocating? Does the pain weight out the pride? And you look for a place to hide? Does someone break your heart inside? You're in ruins One, 21 guns Lay down your arms..."

Kommentarer
Postat av: Siri

haha gött att du oxå fått internet! ;D

2009-08-01 @ 16:50:58
Postat av: svar Siri:

aaah :D grymt bra, fast nu är jag iofs hemma för att stanna, det är ju skolstart för oss snart juuu ;) :D

2009-08-01 @ 22:45:25
URL: http://svenssonasa.blogg.se/
Postat av: fiiisen såklart ;)<3

jag vill bara säga en sak tvilling, det är GRREN DAY FÖR HELA SLANTEN :D (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

2009-08-03 @ 00:17:42
Postat av: svar fiiisen:

hahahhaha jaahaduu det kan du lita på ! GD (LLLL)

2009-08-03 @ 12:52:13
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0