Örgryte IS (L)

Åhh!! jag har inte skrivit på hur länge som helst. Det har hänt massa verkligen, ni anar inte. Allt från slappdagar med enbart solning till att ta kort med och träffa Marcus Allbäck... Ni skulle bara veta! Men det viktigaste just nu är ju ändå kvällens glädjemoment! ÖIS-Hammarby, 1-0!!! Jag är glad så det räcker för resten av året, nu känner vi ÄNTLIGEN igen våra boooys. Jag har ingen aning om hur spelat såg ut osv, såg inte matchen, men det räckte att höra att dom vann och att Marcus Allbäck gjorde målet. Nu är det Hammarby hemma nästa, självklart vill jag gå, måste hitta någon att gå med bara ;) hahah. Sedan är det inte långt kvar till Örebro borta heller. Det finns en allvarligare sjukdom än svininfluensan just nu, det är ÖIS-febern! Helt sjukt, spela roll om vi ligger sist i allsvenskan? Jag menar, vilka vann idag? Jo, ÖIS (aaa'. Kommer lite bilder och sånt imorgon tror jag, pussssssar !





Kommentarer
Postat av: andrea

VARFÖR FAN BOR INTE DU DÄR JAG BOR OCH HEJAR PÅ IFK?! :D

jag hittar aldrig nån att gå på matcherna med!

2009-07-21 @ 01:29:50
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: svar andrea:

hahahha, ifk:are behöver man ju inte ens leta efter?! :D fram med fler ÖISare att gå på matcher med istället :D

2009-07-21 @ 14:22:26
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0