sämst uppdatering, i know ...

Det är INTE mitt fel att min kära blogg inte är uppdaterad. Det skyller vi på comhem som av någon anledning aldrig kan ge oss internet. Så är det, borde släga alla datorer eftersom internet ändå aldrig fungerar... HAHAH, ne men surtr är det!

Okej , sedan jag bloggade sist har det hänt en del ändå. I tisdags var vi i Västra Frölundas kyrka på farfars begravning. Det var väl så bra en begravning kan bli antar jag? Det var min första så jag vet inte riktigt men i alla fall. Vi kommer alltid ha minnen, fina minnen, att tänka tillbaka på. Du var underbar, vi älskar dig. R.I.P (L)

Idag, onsdag, åkte jag till Lisa klockan sex på morgonen. Vi gick och la oss och sov till tio kanske. Sedan åkte vi till rörtången och solade och badade till klockan fyra ungefär. På kvällen åkte vi in till Lisberg för att kolla på Erik Hessle (Hässle...) hahaa, jag vet inte vad han heter. Men helt klart värt att lyssna på! Sedan fick vi gosedjur, tack vare att jag är ÖISare och skyltar med det. Hihihi, galet kul faktiskt. Kommer nog lite bilder imorgon eller något när jag är på den andra datorn. Pusss sålänge! :) :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0