1/6 -09

Jag vet inte vad detta är för dag? Någon som vet? hahaha. Helt sjuk i alla fall. Underbart väder som man är van vid nu. Måndagar är ju alltid världens segaste dagar, men med lite håltimmar och sånt går det ändå. Jag har G i teknik från och med nu också. Ville bara säga det. Från VG till G. Vi gillar't. Nej självklart inte , men vad ska man göra? För mig spelar det ärligt talat inte  så stor roll. Är ganska så säker på att komma in på första valet ändå. Sedan fick vi håltimma i Engelska så det var skönt. Vi fick även gå från Elevens val för vi inte hade något att göra. Men så har vi 25min m-tid på slutet -.-. Vi hoppades på att få gå hem ändå, men tydligen skulle vi ha 15min m-tid! Så vi skulle alltså gå runt i skolan i över en timma bara för att kunna ha så lite m-tid på slutet. Det slutade med att vi fick gå hem 14.30 till slut i alla fall. Det var ju bättre än halv 4, men vi hade kunnat gå 2. Men så är det. Nu ska jag snart leka med Lisa, får se hur mycket jag kommer skriva. Men som sagt: det återstår att se! Pusssspåer <33

Kommentarer
Postat av: MayMay

Jadu...den dagen var inge vidare... ;)

Trodde jag skulle dö efter att dom sa att vi inte kunde gå hem eftersom att vi skulle ha M-tid xD Haha. Men det gick bra ändå ^^,

Ville bara säga det, hahah xD

2009-06-02 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0