Fars hatt, lärarmatch, dålig uppdatering med andra ord!

Fars hatt! Det var verkligen superkul. Roligt att så många var med, äckligt med gubbarna i baren dock. Hahah, men dom kanske också vill ha lite kul. Har inte så myclet att skriva, men bilder ska ni få!

















Lärarmatchen var en besvikelse måste jag säga. Det ska vara lärare mot elever, inte elever mot elever med någon lärare lite här och där. Tråkigt faktiskt. När man frågade dom lärarna som inte skulle vara med varför, så fick man svaret, "nej jag vill inte skada mig nu innan sommaren..." Hallå eller?! Denna matchen har ju funnits i alla år, det har alltid vart lärare som har ställt upp. Varför inte iår liksom? Hahah, men så kan det vara. Lärarna vann ju i alla fall, fast jag tycker inte att det var deras förtjänst dock. Kollade inte hela matchen så jag vet inte hur det såg ut men skriver om matchen för Pers skull :D. Hoppas du läser nu Per. Creeds till alla lärare som faktiskt spelade i alla fall, Per, Markus, Peo m.m. Det gillar vi! Grattis till vinsten också. :)

Kommentarer
Postat av: MayMay

Vi hade så jädra kul!! :D Kommer sakna allt och alla! <3

2009-06-10 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0