melodifestivalen!?!?

Sånt här gör mej glad. Fransk operasångerska representera Sverige? huh? Ibland börjar man tvivla på vad Sveriges befolkning har för tankar/åsikter !? Jag var helt övertygad om att "snälla, snälla" skulle vinna, då hade jag börjat gräva graven för sämre låt finns ju inte...trodde jag... men det var fel. Sveriges bidrag till eurovision är nog den sämsta av dom sämstaste (huh?).  Nu var det sagt!

Hade iaf jättetrevligt med Lisa, Sanda och Hanna. Tack! (A)

Känns som att jag kommer trötta ut er om jag forsätter rekommendera Lars Winnerbäck. Men är man bäst så är man ju liksom.. men jag ska försöka variera mig. Idag blir det ingen mindre än...Patrik Isaksson!

Faller du så faller jag - Patrik Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0