Ledig måndag.

Idag vart det lite plugg med MayMay. Gick igenom matten, inför provet på onsdag, suck. Sedan gick vi ut i snön/regnet för jag var tvungen att ta ut pengar så vi traska ner till Maxi. Sedan vidare till Willy's för att säga hej till MayMays mamma, men då hade hon precis åkt hem, haha. Så vi vandrade hem igen. Jag hade verkligen fel skor! Hade mycket ont i hälen efteråt :S. Det har jag ju fortfarande, men det var megaont att gå på slutet. Vet inte riktigt vad det är... men det gör ont i alla fall.
Jag har fortfarande Markus Krunegård på hjärnan, så sjuuukt bra verkligen! :D Fast jag har bestämmt mig för att ha en ny låt varje dag, så idag blir det annat. Ingen mindre än Håkan Hellström :)). Pussssssss :*

MayMay (L.

MAYMAY <333


Över till dagens låt (a). Måste ju ha en bild och lite text till det! :)

"Dom är uppe på taken alla är högt över staden Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort Och jag vågade aldrig hålla din hand Vi är inte såna som i slutet får varann"

Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0