19/5-09

- "Avgå Janne" står det här på väggen, hur påverkar det honom, hur mår Janne idag?
- Janne mår förhållandevis bra, han...har ju hört det här förrut. Så att det är ju inte första gången för Janne.
- Kommer han att avgå?
- Nej, det kommer han inte.

Klart han mår bra, vad tror dom? Det är det här han har velat hela tiden verkar det som. Om det inte hade varit det han ville hade han ju kunnat lämna jobbet till någon annan som kan sköta det bättre. Men vill han vara kvar så vill han! Men han ska veta att ingen annan, nu menar jag verkligen INGEN annan vill ha kvar honom i rollen som Örgryte IS tränare.

FRAMÅT RÖDBLÅTT, KÄMPA FÖR SEGER!! (LLL)

Kommentarer
Postat av: MayMay

Hahaha, vilken snygg framsida du har på din blogg nu! När jag säger det menar jag förstårs Markus Allbäck, han är en pudding. Haha xD

Fortsätt att skriva som du gör, jag får ett par roliga skratt under dagen tack vare din blogg ^^, Haha . Kram från din gamla MayMay!

2009-05-20 @ 15:16:48
Postat av: Svar maymay:

Hahaha, aah han är snygg (y) självklart ska jag skriva, fast ingen läser , men ändå för din skull (A) <33

2009-05-20 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0