Är det dags för uppdatering eller är det dags för uppdatering?

Eftersom att jag gillar ÖIS känns det mycket bra att blogga om det. ÖIS i andras ögon är Allsvenskans bottenlag, ett töntigt lag, ett lag med väldigt få supporters... aah, ni fattar :) men vet ni vad det egentligen är? joo, det ska jag berätta. ÖIS är ett fotbollslag med supporters som väljer lag med hjärtat (dvs inga medgångs). ÖIS är ett lag som har kämpat sig upp till Allsvenskan, där dom spelar nu. ÖIS är ett lag som kommer komma igång, dom kommer. Vi vet, alla vet att ÖIS snart börjar vinna, går om Djurgården m.m. Det där med att vi inte har mycket folk på våra matcher, det är sant visst vi har inte lika mycket som ifk gbg, men ifk gbg har otroligt med mycket folk som egentligen är där för en social grej och som inte alls gillar fotboll, men också för att bråka. ifk gbg i våra ögon är ett lag med mycket härlig stämning på matcher med mycket folk, en folkfest! Men också ett lag som har folk som faller för grupptryck i publiken. Det är häftigt att hålla på ifk, man blir populär bland dom "coola" som också är blåvita. Så är det. Jag däremot som trogen ÖISare gillar att visa att jag är ÖISare, som ni kanske har märkt. Tycker det är fantastiskt underhållande att alla blåvita klagar och kommenterar. Det tyder ju bara på att dom är osäkra på sitt egna lag? :) hahah, jag har bara en sak att säga : ÖIS är vår religion, Mackan är vår gud, Ullevi är vårt Mecka. (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)



Hahahahaha, detta var ett sånt där grymt seriöst inlägg så att ni är medvetna om det :) klart jag älskar er alla blåvita med, annars vore jag ju mobbad (A) ha det braaaaa :***

Kommentarer
Postat av: lisafiisa

bästa inlägget ever :D särskillt det på slutet, "Hahahahaha, detta var ett sånt där grymt seriöst inlägg så att ni är medvetna om det :) klart jag älskar er alla blåvita med, annars vore jag ju mobbad (A) ha det braaaaa :**" '

hahahahah du är bara bäst! :D(LLL):

2009-05-03 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0