Ett enda liv, ett enda lag, en enda kärlek...

ÖIS - Häcken igår. Som ni alla vet antagligen eftersom det är det enda jag har pratat om senaste veckan. Vi behöver inte nämna resultat, spel eller publiksiffra denna gången heller. Uddamålsförluster  är våran vardag, Jannes med kanske? Jag tror han gillar det. Om jag inte hade vetat att han var Göteborgare och en gång spelat i Örgryte själv, så hade jag lätt trott att han var Stockholmare och kom till ÖIS endast för att trycka ner motståndet för Sthlms-lagen. Men så är det, kanske man kan säga utan att mena. Det börjar bli för mycket, man börjar undra lite smått när Janne ska avgå egentligen? Efter gårdagens natt/kväll kanske han har förstått. Jag menar inte att det var bra att ÖIS-gården vandaliserades och att Jannes bil blev nerklottrad med "avgå Janne!". Men samtidigt har jag VÄLDIGT svårt att tycka synd om killen. Men trevlig kväll i den rödblåa klacken med Lisa i alla fall, gårdagens positiva händelse. Vi var sjukt med förvånade över vad det var för folk som stod där egentligen, scary. Vi hade förväntat oss överklass snobbar med backslick och allt. Haha, nejdå inte riktigt. Men förvånade blev vi! Skriver lite mer inte fotbollsinlägg senare kanske, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0