inget lag med 0p i allsvenskan, right?

Matchen igår :D. Först och främst tack till MayMay som var så snäll att låna ut sin tv till mig så jag kunde se matchen! Jag har ju själv inte canal +. haha, men jag fick sett matchen i alla fall. Om vi nu ska sammanfatta matchen tyckte jag inte den var överdrivet bra... men samtidigt visade dom lite kämpaglöd vilket också gav utdelning. Mål behöver alla lag göra för att vinna, mål är det viktigaste, eller i alla fall väldigt viktigt. Härligt att måltorkan tog slut, igår gjorde dom hela 2 mål :D. Varav ett självmål, men det spelar ingen roll. hihi. I alla fall, nu finns det inget lag med 0p i allsvenskan längre! wiiie.

Idag blir det annat än ÖIS, men det är en social grej ^^. lättmjölk tar emot norrland, så nu ska vi pinas på ett blött och kallt Ullevi, *yipppie* :D. ne, men det ska faktiskt bli grymt kul (y) :D.
Allt för denna gången, pussss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0