MayMay här!

Tjabba!
Åsis har dragit till landet, så nu är det MayMay's tur att skriva. Jag fick frågan om jag ville gästblogga. Först fattade jag absolut ingenting, och blev lite osäker. Tills jag förstod att jag nu kunde skriva vad jag ville utan att Åsis hade någon påverkan över det! Så jag svararde givitvis JA!
Som ni alla vet snackar Åsis VÄLDIGT mycket om ÖIS. Jag förstår inte hur hon kan vilja skriva om ett lag som har förlorat
8 matcher utav 9, och endast har med sig 1 poäng...Fattar ni?
Jag är en trogen IFK:are och har alltid varit det. Skulle aldrig få för mig att byta lag eller heja på något annat än IFK - Göteborg! Så som ni säkert förstår är det lika kul varje gång ÖIS förlorar en match, medens IFK vinner sina matcher. Jag riktigt njuter när hon försöker att få det att se ut som om Janne (ÖIS tränare) är orsaken till deras förluster. Hon har antagligen inget annat att komma med... Men vi gillar henne ändå! <3
Nu sitter hon säkert i bilen till landet och är lite nervös över vem som skriver i hennes blogg, och framförallt vad som skrivs. Jag tycker att vi ska låta henne vara nervös, det blir roligare så.
Jag vet inte om någon av er läsare är IFK:are, men jag tänkte ändå lägga in en bild som bevisar min och många andras kärlek till Änglarna...




GAIS - IFK på torsdag, vi alla vet vilka som kommer att vinna...
                                      ÄNGLARNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0