Nya förändringar!

David Stenman, not anymooore (h) :D. En riktigt goo ÖISare är tillbaka! Bengt Andersson gör comback i det rödblåa målet på onsdag. Det kommer ge reslutat mina damer och herrar, örgryte går mot sina första tre pinnar :D. Ellos krossa blävitt igår också ja, det var väl okej, spelar ju inte så stor roll eftersom ÖIS inte riktigt är på deras nivå ännu. Däremot att Gays förlora gillar vi inte ! Min plan sprack.. men men , Gays är ju inte bra till någonting, inte ens en seger kan dom bjuda på. Norrland mötte ösk med, vinst för norrland, synd! Man ser verkligen att det finns något i ösk iår, grymt kul att se faktiskt. Jag gillar inte när det alltid är bara Göteborg, Helsingborg, Elfsborg... m.m som är bra, det blir så tråkigt. Kalmars seger förra året är ett klockrent exempel på att det inte bara är någon av dom tre största städerna i sverige som kan vinna. Sen var det ju skåne-derby på det hela med. Helsingborg tog hem det efter mål av Henrik Larsson i 89 minuten, inte illa ^^. Fast jag måste erkänna att jag aldrig har tyckt om Henke, eller joo men inte på senare tid. Han är så "bossig". Han väljer precis vilka matcher han vill spela med landslaget, han kommer och går. Bara för att han är duktig så är det väl inte han som bestämmer? Jag tycker det är fel av Lars Lagerbäck att låta honom göra som han vill, antingen är man med eller så tackar man nej. Då kan ju någon av dom unga spelarna få chansen, till exempel Markus Berg? Men alla tycker ju olika... pussspå't <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0