Olymia 25/5

Nu är det full rulle på Olympia i Helsingborg. Förljer matchen på www.fotbollskanalen.se, det är verkligen superbra om man inte har något säsongskort så man kan se den på tv:n såklart. Man får läsa vad som händer minut för minut, så man missar ju änå ingenting. Superb! I alla fall, första halvlek snart avklarad, fortfarande 0-0.  Det här klarar gubsen, idag gäller det. Fast i tidigare matcher har det stått 0-0 och ändå slutat med uddamålsförlust... men inte idag förstår ni. Nu är det nya tider! Lite ändring i uppställningen med tror jag, jag har egentligen noll koll på spleare osv. men om jag inte har helt fel så brukar inte Björn Anklev vara back :s. Men man vet aldrig, spelar inte så stor roll heller, huvudsaken är vinst!  Då vart det slut. 45 min kvar att hålla nu, helst göra mål också , men en pinne funkar det med :). Skriver mer efter matchen, pusssss !

FRAMÅT RÖDBLÅTT KÄMPA FÖR SEGER!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0