vi älskar sen 1887. vi älskar färgerna ännu. det röda står för kärleken. det blåa står för troheten.

Hejj :D
The blogger is here ;).haha vi får väl se hur länge det håller i sig denna gången. har ju försökt ett antal gånger innan, och misslyckats. men nu så :D. Det kommer typ bli en blogg lite mer åt det allsvenska hållet än vad det var innan tror jag. (allas tankar: åååååååhhh, seeeegt !! ) hihih, men ni måste inte läsa ;). fast jag upskattar när ni gör det, och gärna när ni lägger en kommentar så man vet vem som läser liksom. vet ni, jag har världens teori på gång, eller plan kanske man kan kalla det. gays spelar mot skansen idag, vinner dom så har skansen fortfarande bara 4p vilket inte är så långt ifrån 0p xD hihih, alltså vinner vi mot bp på onsdag, och skansen förlorar så är det bara en poängs skillnad (i) sen fortsätter vi vinna, och dom andra som typ kalmar m.m förlorar, sen är ÖIS nästan topp tre, och då är alla glada. låter toppen tycker jag :D hoppas ni med tycker det :) så idag säger vi kämpa Gays !! och på onsdag gäller det , pusss (LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0