Åge eller inte Åge?

Åge Hareide som tränare i ÖIS nästa år? Det skulle vi fått svar på i helgen, men inte då. Han måste ha mer tid att fundera, hade han vart tvungen att svara nu, hade han sagt nej. Han väntar tydligen fortfarande på besked från andra klubbar utanför Sverige osv. Men nu till helgen ska han ha bestämt sig. Jag har egentligen ingen åsikt, jag vet inte vad jag tycker. Stannar han så är det ett bevis på vad han vill, att han kommer kämpa som attan för att få ÖIS i allsvenskan 2011. Om han inte stannar är väl det lika bra det, eftersom att han då visar att han inte har lust. Jag är allt bra smart ibland, det funkar att inte alltid bry sig och tycka något om allt. Det blir som det blir.

Jag funderar på att lägga ner bloggen under vinterhalvåret, men vet inte riktigt. När jag följer statistiken är det ändå en del som läser fast serien är slut. Om ni har förslag på vad jag ska blogga om är det bara att lägga en kommentar. Just nu ser det ut att bli antingen en blogg om ÖIS på vintern, dvs nyheter m.m. Ungefär det man kan läsa på ois.se fast lite sammanfattat. Eller så skulle jag kunna gå över och skriva om Liverpool nu när deras säsong är i full gång. Fast grejen är den att jag har inte alls samma koll på Liverpool som på ÖIS, men kan ju alltid skaffa mig något åt det hållet. Blir ju inte samma grej när man inte får uppleva matcherna, men det skulle ju funka. Men vi får väl se hur det slutar, men som sagt förslag uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Peter

Annars kan du ju alltid skriva om GAIS. Det händer alltid något intressant i våran klubb....

2009-11-18 @ 08:50:03
URL: http://www.gardakvarnen.se
Postat av: svar Peter:

Där har du en poäng, skandal efter skandal... men det känns inte så lockande att skriva om ändå :). Du kan ju få nåt inlägg eftersom du är så trogen och läser min blogg! Håll utkik när det kommer ett grönsvart inlägg :D

2009-11-18 @ 13:36:07
URL: http://svenssonasa.blogg.se/
Postat av: MayMay

Du får inte alls lägga ner den! Jag kollar ju faktiskt i den ofta. Du kan skriva om hur bra MayMay är, eller om hur vacker hon är, eller kanske hur smart hon är? :))



Kan också passa på att säga att Peter (vem?) har helt fel, du kan verkligen inte skriva om GAIS. Det vore en förelämpning mot din sida!



Kram från din förevigt trogna gamla MayMay!

2009-11-18 @ 15:08:26
Postat av: svar MayMay:

HAHAHA du är underbar! :) Vem vet, fortsätt läsa så kanske det kommer en bild på Marcus Allbäck en vacker dag, efter gais-inlägget ;) hahahha <3

2009-11-18 @ 16:09:21
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0