Pinsamt Örgryte

HEJ!
Har ganska nyss kommit hem från Stockholm med bästa Kristina. Helgens huvudsak eller vad man säger var väl lördagens match på Stockholmstadion. Djurgården - Örgryte. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men en sak är säker, jag har aldrig varit såhär besviken på ÖIS i hela mitt liv. Att gå gråtande ut från arenan hör inte till vardagen direkt. Jag vet inte riktigt vad som hände om jag skja vara ärlig. Dom spelade inte bra i alla fall. Lite tråkig arena med. Där vi stod, i bortaklacken, såg man halva planen helt okej. Andra halvan såg man inte alls. Den enda storbildsskärmen som fanns satt bakom oss så den kunde vi inte heller se. Matchen spelades utan Björn Anklev vilket jag personligen anser är det värsta man kan vara utan i en sånhär match. Jag vet inte om det berodde på det, det tror jag inte. Hela laget såg helt splittrat ut, ingen samspel överhuvudtaget. Inga bra inlägg eller avslut. Klart det inte blir mål. Sedan fick skansen mål på straff. Men vad dom också fick var två röda kort av domare Martin Hansson. Vi hade minst 15 minuter där vi var två mann mer på plan. Då ska man kunna spela sig igenom motståndarförsvaret. Men inte Örgryte. Matchen slutade i alla fall 2-1 till Djurgården. Inte en okej insats av ÖIS. Det är dags att vakna nu, på onsdag gästar Elfsborg. (bilder och kanske nån film från matchen kommer när jag har fått min kamera av Kristina.)

Vakna rödblått, tack för mig!

Kommentarer
Postat av: GAIS

Så så......torka tårarna nu och inse faktum.

Ska du se allsvensk fotboll nästa år får det bli med oss.

Visst var det mycket roligare i fredags......

2009-10-26 @ 14:30:59
URL: http://www.gardakvarnen.se
Postat av: svar: GAIS

Fredagen var roligare, svar ja. Anledningen till det var dock inte för att det var Gais utan mer för att lördagens match var det värsta jag har sett under mina hela 16 år som trogen ÖISare :O ... hahahhah.

2009-10-26 @ 16:32:41
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0