7 september.

Hej!
Abstinensen stiger... det var HUR längesen som helst det var match nu. Det värsta är att nästa är 15 september, det är oerhört långt uppehåll tycker jag. Men vad ska man göra, det är väl bara att vänta. Då blir det i alla fall Halmstad som kommer på besök om jag inte har nämnt det innan. det blir vinst hoppas jag. Eller vet jag! Sedan spelar ju Gais mot Elfsborg ilket betyder grönsvart förlust som också är ganska positivt.

Den 24 oktober är det DIF - ÖIS också ! Om det är någon som känner för att åka med är det bara att säga till. I så fall med supporterbussen dit och hem, huuuuur smidigt och kul som helst. Jag är grymt taggad på att åka till Stockholm och kolla bottenmötet, hahah. Hoppas ni har det bra! :*


Kommentarer
Postat av: MayMay

Han är så snygg!! :)) Haha <3

2009-09-08 @ 13:34:46
Postat av: Svar maymay:

jaah han är ju det ! ;) (L)

2009-09-08 @ 21:48:05
URL: http://svenssonasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0