mindre än 24

Som rubriken säger så är det mindre än 24 timmar kvar till avspark! Soligt Gamla och en underbar seger mot Väsby. så ser i alla fall min "önskedag" ut. Vi får väl se, jag kommer i alla fall ha med kamera och blogga med bilder efter matchen. Efter imorgon kommer bloggen komma igång på riktigt igen, nu skriver jag mest för att den inte ska dö.

Har kollat mycket allsvenska idag med, så som HIF - Elfsborg (2-1), riktigt sjukt fint mål av helsingborg måste jag säga! Sedan fortsatte jag med HBK - MAIF (1-2), måste säga att det är grymt kul att Mjällby leker med i princip alla lag trots att dom är nykomlingar. Sist men inte minst kom min far hem och ville kolla IFK - BP (1-1), helt okej men glädjande resultat faktiskt, inte direkt något man vinner sm-guld på!

Nu hoppas jag för eran skull att  vi ses på Gamla 19.00 imorgon, ha det fint! :*

5 Juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0