Dags att liva upp!

Nu är det dags att börja blogga igen. Ny design, nytt tema, nästan ny blogg! Har inte besämt mig vad den ska handla om riktigt än dock. Fotboll självklart, men kanske en del "vardag" med, beror på hur bloggsugen jag är. Men saknar ni att endast läsa om ÖIS som jag vet att de allra flesta faktiskt gör... så får ni ta och kika in på skruvdobbar! I fotbollsväg på denna bloggen kommer det vara (som ni ser på min grymma header) allt från Liverpool, Bayern München och till mitt älskade ÖIS.

Designen är inte hundra ännu. Den är lite för blå och vit, vilket inte gillas. Men det ska ordnas!

Just nu pågår match mellan Man City - Liverpool, knappt 45 minuter spelade och hemmalaget leder med 1-0. Inte okej, men matchen är långt ifrån slut så att säga.

Peace och heja ÖIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0