liverpool

SÅJA!

Trabzonspor - Liverpool (1-2) Så jävla gött! Som jag sa i tidigare inlägg så är Dirk Kuyt bra att ha, han stod nämnligen för Liverpools andra och enda "egna" mål. Eftersom det första var självmål av Trabzonspor. Matchen inleddes med mål av hemmalaget redan i 4de minuten. Men det räckte inte eftersom dom sjålva dunkade in bollen i sitt eget mål och Kuyt kunde sätta slutresultatet.

Dock var det inte denna matchen som jag tittade på ikväll, utan det var Elfsborg - Napoli. Som Anders Svensson-fan kan jag ju inte låta bli att hålla lite grann på Elfsborg, men Napoli är inte världens lättaste motstånd. Det blev att kolla första halvlek  i alla fall. Ganska kul match, men hade inte ork att kolla hela. Just nu står det 0-2 till Napoli tyvärr, men man hade ju inte förväntat sig så mycket annat.

AIK torskade mot bulgarerna med 2-1 och är därför ute ur leken så att säga. Rätt åt dom tycker jag! Någon gång när jag har tid och orkar ska jag skriva ett inlägg om Sveriges (tycker jag) pinsammaste idrottsklubb, AIK.

Men nu ska jag inte vara vaken speciellt länge till. Har visserligen sovmorgon till 09.50 imorgon, men är ändå i stort behov av sömn. Med tanke på att vi faktiskt har idrott imorgon och inte vilken idrottslektion som helst.. Den går ut på att springa upp och ner för Ramberget, dvs 3.5km. Jag kommer dö. GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0