Valter Tomaz Junior

Ett glädjebesked är aldrig fel, just nu är det så att våran kära Valter har skrivit kontrakt igen. Efter att ha lämnat ÖIS för norska Molde är han nu tillbaka där han hör hemma. Kommer bli så bra så. Just nu håller jag på att övertala min far om hur trevligt det skulle vara med en liten tripp till Fredrikstad i helgen. Får väl se hur det blir med det, men jag ska göra mitt yttersta! Missade ju matchen idag på grund av ett utvecklingssamtal och 11 dagar är lite väl långt att vänta tycker jag. Förresten slutade ÖIS-Häcken 3-0 till Häcken idag. Så kan det gå ibland, men lipar vi? NEJ! Välkommen hem Valter och välkommen tillbaka till VÄRLDENS bästa sällskap!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha, åsa vet inte om det är Valter på bilden xD hon bara googlade och hoppades på att det skulle vara rätt :D ily <3

2010-02-08 @ 13:05:23
URL: http://kristinamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0