hemma-skola-MAGNUS KÄLLANDER...

Hej!
Nu är jag äntligen i Sverige igen, och skolan. Som vanligt måste man ju ta sig en titt på fotbollskanalen.se, och klicka sig in på superettan och nyheter om vårat fina Örgryte. Första nyheten jag läste var att Källa inte får fölängt kontrakt. Helt okej med mig för han har haft sin tid. Men att han inte får någon annan uppgift i klubben är lite konstigt och elakt. Han har spelat hur många år som helst, 13 för att vara exakt. Är inte det kärlek till klubben så vet jag inte vad det är. Dålig stil, speciellt när det låter på Källa som att han vill vara kvar.

Citat fotbollskanalen:

"- Jag hade gärna tagit mitt ansvar och försökt spela tillbaka Öis till högsta serien. Men jag ingår inte i klubbens framtidsplaner, inte i någon roll i organisationen vare sig som spelare eller ledare, säger Källander till GT."

Kommentarer
Postat av: MayMay

Vi måste ses snart!! <3 :D

2010-01-09 @ 12:30:32
Postat av: Dina .V. Lollipop

Asså din blogg i fan grymt bra även om jag inte gillar Rödblå! hahahha den är..Underhållande:P..ceep it up!:D<3

Ses!:)

2010-01-10 @ 18:24:43
URL: http://dinnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0