Mitt i natten kan man också blogga

Jag har ingen aning om varför jag bloggar just nu, men har väl inget bättre för mig. Jag minns att jag skrev ett inlägg för några månader sedan som hyllade Alvaro Santos, det var då jag hade insett vad han faktiskt tillförde till laget. Men om man ser på det nu, och läser dom nyheterna som kommer nu så har i alla fall jag ändrat uppfattning om vem han egentlgen är. Jag förstår inte riktigt vad han vill egentligen. Han påstår att det är för kallt i Sverige plus att han inte vill spela i superettan. Okej om det hade varit Zlatan som sa det, men nu snackar vi en spelare som inte riktigt är på Zlatans nivå. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att han hade platsat i ett lag som till exempel IFK GBG. Men om dom nu hade velat ha honom hade han ju i och för sig tackat nej ändå, det är ju väldigt kallt i Sverige...
Jag tycker det är dags för ÖIS att släppa honom, låt han dra. Han kommer ändå inte prestera i ett lag han inte vill spela i. Han kanske inte klarade av det där med att vara ÖISare, dvs att man står upp för sitt lag i både med och motgång. Att lira med grabbar som verkligen älskar sin klubb och sina medspelare är nog inte Alvaros grej, HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ säger vi till brassen som skulle ge oss hopp och en finfin placering förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0