Norrköping - ÖIS

IFK Norrköping på shemat idag! Matchen sändes på tv4 sport. Eftersom jag såg matchen med Joel, Johan och Cissi, så är ju avsparken underskattad... men vi missa den som vanligt! Kom in i 11de minuten i alla fall. Helt oväntat gör Pavel 1-0, haha. Det kanske inte var så konstigt, men vi hade ju inte sett så mycket match innan. Jag tycker ÖIS är helt klart det bästa laget hela första halvlek.

Andra halvlek startar lite sämre för ÖIS del, det är Peking som har övertaget. 1-1 kommer, inte så oväntat. Men sedan jobbar ÖIS upp sig igen och har ett flertal chanser. Bland annat en ribb/stolpträff av Markus Gustafsson. I 85de minuten får Norrköping straff... En ful jävel försöker chippa in bollen, men träffar ribban och över mål!!! Matchen slutar 1-1 och helt okej av Örgryte måste man ju ändå säga. Dock saknar jag segrar... nu vinner vi ju varken över de sämre lagen eller de bättre? Men jag antar att det kommer. älska örgryte!



Trollhättan 12/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0