bayern (L)

Jag gillar inte att blogga längre som ni kanske har märkt. Har verkligen inget att skriva. Massa i skolan med, så hinner inte se all den fotboll jag vill se. Men igår blev det ungefär en halvlek Häcken - TFF (4-2). Sedan kvällens höjdpunkt, Bayern München - Man Utd (2-1). Äckligt jobbig match egentligen, med tidigt mål från Rooney... fult mål också, haha. Men som jag tippade så skulle Ribery och Olic måla, så blev det också. Otroligt underbart!

Förresten så är det bara 12 dagar kvar till seriepremiären på Gamla Ullevi. Känslan att kliva in på världens bästa arena i måndags var fet, dock lite obehagligt när man bara ser grönsvart. Men det är vårat andra hem ändå. Vi klarade ju oss ganska bra ändå, genom att stå i GAIS-klacken och sjunga ÖIS låtar i 90 minuter, bra uppladdning inför den 12de.

På tisdag nästa vecka blir det ännu ett besök på Gamla. Då är det IFK-DIF, kul match ändå. Men största anledningen att jag går är ändå för att bästis vill se Djurgården (http://kristinamalm.blogg.se). Så då blir det Djurgårdsklacken på borta läktaren.

Blir nog inget Landskrona den 4de heller, känns inte jättevärt när bara tåget kostar 400:-. Det är ändå bara en träningsmatch och ingen arrangerad buss. Så det är väl bara att hålla ut tills premiären, om vi inte hittar någon trevlig träning att kolla på, Sandraaaaaa? haha.

Hoppas ni har det bra, och mer bloggande ska det bli när superettan kommer igång. Lättast att skriva om ÖIS eftersom det är något jag verkligen följer. Liverpool och Bayern kommer lite vid sidan av, även om det är världens andra och tredje bästa klubb.

Förresten har jag bestämt mig. Jag ska göra en rooadtrip! Börja med att åka ner till Bayern och kolla match. Sedan vidare till Spanien och kolla Barca eller ah, kolla Zlatan. Sedan avsluta i Liverpool och england. Vet inte när, men jag ska... det vet jag!

Nästa vecka har jag och bästis en deal... det kommer bli dagens outfit varje dag. PINSAMT FJORTIS!

Peace och heja ÖIS!


Kommentarer
Postat av: Odinlily

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-01-04 @ 08:50:52
URL: http://odinlily.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0