Hjörring

På lördag är det FC Hjörring - ÖIS! Ingen är lika pepp som jag skulle jag tro, det är ändå bara två dagar kvar. Vi kommer nog bli en del ÖISare verkar det som, sjukt kul! Vi åker båten kl 9 på morgonen och så är matchen 14.30 på konstgräs i Hjörring. Sedan blir det båt hem på kvällen, hade dock varit kul att sova över en natt i Danmark, men man kan ju inte få allt. Självklart kommer jag ha med kameran på båten och matchen så ni lär få bilder när jag kommer hem igen.

Förresten spelade ÖIS träningsmatch i England mot Charlstons reservlag och tog med sig ett 2-2 resultat. Jag tycker det låter helt okej trots att jag inte har en aning om vad Charlton är för lag.



Bästis sjukt coola bild från GAIS-matchen. Dock vet nog inte
killen på bilden att han är med på bild, men jag gillar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0