cupen

Jag glömde min jävla kamera!

ÖIS tog i alla fall emot Gefle IF på Valhalla idag. En svenska cupen match, så inte jätteviktigt anser jag, men självklart kul att gå så långt som möjligt där med. Jag tycker ÖIS är det bättre laget i princip hela matchen. Första halvlek är det vi som pressar, har anfall och avslut medans Gefle inte kommer förbi vår backlinje. Men detta är inget som ger utdelning. 0-0 inför andra halvlek. Gefle jobbar upp sig en aning i alla fall, men har fortfarande inte övertaget. Mållöst långt in i andra med tills 81a minuten. Då nätar Gefle och fastställer slutresultatet 0-1. ÖIS är därmed ute ur Svenska cupen. Men det är inget vi gråter för, tagga seriematcher och älska ÖIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0