ÖIS - BoIS

Gårdagens match slutade 1-1. Tyckte inte att det var en värdelös match spelmässigt ändå, dock för lite mål från ÖIS sida. Men om jag ska lita på min kära fader som satt vid tv:n och tittade så var det en hel del fin fotboll från bägge lagen. Med bra passningsspel osv. Det höll jag däremot inte med om igår, men han kanske har rätt. Landskrona gör sitt mål tidigt i första efter att ha klampat in i ett kaotiskt ÖIS-försvar. Det började i och för sig med Peters misslyckande men såhär i efterhand tycker jag att det är fel att skylla på honom. Inte förän en bit in på andra för vi kvitteringen av Alvaro Santos. En Alvaro Santos som i senare läge skulle fått straff men fick indirekt frispark, en Alvaro Santos som brände lite för fina chansen igår, en Alvaro Santos som räddade oss från förlust igår!

Förresten har jag tänkt, kanske lägger ner bloggen. Har inget skrivsug längre, skriver mest för att det är något jag ska göra, hahah. Men vi får väl se, det lär ni ju märka.

I kväll blir det att kolla IFK-AIK på Gamla, hoppas innerligt på ett slutresultat där ingen av dom tar med sig mer än en pinne hem.

Igår hade jag kamera med mig, men använde den INTE flitigt....

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0