FC Gothia

FC Gothia, HAHA. Förstår inte varför någon (nämner inga namn) vill ta cred för en sådan sjukt tråkig och dålig idé? Tänk om det skulle bildas ett FC Gothia av Sveriges anrikaste och finaste sällskap samt GAIS, det är ju bara idiotiskt. Undra hur många ÖISare och GAISare som skulle ställa upp och supporta ett mixlag av de båda. Inte många i alla fall. Det hade blivit det laget med sämst supporterkultur i hela allsvenskan, helt klart. Jag vill inte ens leka med tanken och föreställa mig en blandning av lagen. Vi är ÖIS, inte ÖIS/GAIS. Jag skulle hellre gå och kolla på ÖIS p99 än att gå till Gamla Ullevi och heja fram GAISare om jag ska vara ärlig. HEJA ÖIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0