Säsongen 2010

Bildsammanfattning! En hastig sådan, men lite bilder i alla fall. Nu börjar vi tagga nästa säsong och avancemang!



Kallaste ögonblicket nånsin för alla som var med skulle jag tro, Trollhättan 21/2.




Träning på valhalla (minns dock inte när).



Också detta ett ganska kallt ögonblick. Ytterby 2/3.



GAIS GAIS GAIS! Go träningsmatch som fan.



Degerfors, Behrn arena 16/4. Den tar vi med oss!



Ljungskile 26/4. Tveksam match, men gôtt med taggning innan!



Öster awaY. Minns inte datum och är för lat för att kolla upp, men galet fin match!



En resa till Danmark 13/3 (den hamna jävligt fel i min ordning nu men...) Inte en match i världsklass men helt klart en resa utöver det vanliga!



Trollhättan för andra gången detta året (blev även en tredje). 12/6!



ÅRETS. 3-0 mot Bajen hemma, love. 5/7.



En tripp till Jönköping har gjorts! 12/7.



Träningsläger i Grundsund!



Degerfors, WAAH. Fet matchdag så att säga! 28/7.



U-21 derby mitt i allt!



Ängelholm på Valhalla, händelserikt värre! 4/8.



Öster 20/8.



Falkenberg, säsongen blev ett helvete i mina ögon. 24/8.



Sundsvall 9/9!



Trollhättan awaY. REGN, BESVIKELSE... 20/9.



Wilhelm Fribergs minnescup 10/10!



Brage 16/10. Sista hemmamatchen...



Optimalt avslut på säsongen, Bajen away och seger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0