åh han sa "gais gais gais, vi är på väg upp i allsvenskan"

Lite småseg uppdatering nu. Men har vart på landet så att säga, primitivt utan internet för en gångs skull. Jag måste berömma mig själv för att ha valt en sån underbar tid till tandläkaren imorgon. Vi har sovmorgon varje måndag till typ 12 eller 1 eller något. Då har jag sagt att jag ska vara i Stenungsund 07.40. Kan ju inte bli bättre!

Nu är det i alla fall bara måndag, tisdag, onsdag och sedan torsdag och ÖIS-match! Mot Giffarna, seger eller planinvasion *klapp*. Fast det vet man ju aldrig, men jag är i alla fall sugen på match, därför bjussar jag på ännu mer bilder:





Heja ÖIS!

Kommentarer
Postat av: jaja

lika somvanligt -.-

2010-09-05 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0