det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän

Tja alla mina fans! B-)

Hahah, skämt åsido. Det var ett tag sedan jag uppdaterade, rättare sagt 1 dag och 22 timmar! Jag ska inte sammanfatta de timmarna för er heller. Ganska så ointressant. Måste bara berätta att AIK förlorade med 4-1 mot Trelleborg idag, haha. Sånt förgyller dagen så att säga!

Var förövrigt på Gamla Ullevi dagen till ära och kollade på VM-kval för damer. Sverige - Danmark! Jag blev faktiskt imponerad, har alltid vart ganska anti damfotboll, brukar inte vara så roligt. Men det var värt. Måste tillägga att publiksiffran var högre än ÖIS - Sundsvall...heh.

Så då kan man fråga sig, vart är alla ÖISare som en gång faktiskt fanns? (Nej jag ber inte om kommentarer så som "ni har aldrig haft några fans" osv) Men man undrar lite vart alla rödblåa själar har tagit vägen!!!

Lite bilder från matchen mot Sundsvall:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0