Reinfeldt

Nu är jag kass på att uppdatera!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Inte så kul att läsa om skolan, att den suger. Inte heller så kul att läsa om att fotbollssäsongen snart är slut, och hockeyn börjar. Det suger. I och för sig så får man mer tid till annat när ÖIS är slut... fast det är ovärt i vilket fall som helst.

Jag vill inte gå i tvåan utan i trean. Sedan vill jag ha min utlandspraktik med min bästa vän. Vi vet inte vart vi vill åka än. Första tanken var väl, WOW Brasilien, Kina, Australien, Canada osv.. Fast efter att ha tänkt efter lite kanske det är bättre att rikta in sig på Tyskland eller Storbrittanien. Jag tror inte det spelar någon roll vart vi åker, vi lär ha kul ändå!

Imorgon är det Peking som kommer på besök till Gamla Ullevi. Jag mailade till och med deras styrelse igår.. Endast för att jag störde mig på att deras hemsida inte hade någon ÖIS logo där det stod "nästa match". Så jag bifogade en sådan och hoppas på att dom ändrar... hehee.

Allt för idag, skolan kallar! CIAO



PERKELE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0