Trollhättan away

Har precis suttit och kollat på när blåvitt gör 1-0 och 2-0 på Åtvidaberg utan att ens förtjäna det. Som ni vet så håller min käre far på änglarna från Göteborg, så det var inte jag som slog på tvn och kände "åh det är blåvitt, det kollar jag på". I och för sig hade jag kunnat säga så med, men inte längre. Jag tycker inte om blåvitt. Kommer nog aldrig göra det. Har ingenting emot IFKare som folk, men att titta på vår arena fylld av blåvittare, nej tack. Ge oss ett eget Valhalla, NU.

Imorgon är det Trollhättan borta. Det är värt! Blir att åka tåg från Göteborg (ca 50min) hela vägen till Trollhättan och sedan gå därifrån till arenan. Kameran ska med, så blir väl lite update med bilder imorgon. TJARÅ.



Vänster-Tobbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0